A A A K K K
для людей з порушеннями зору
shchyrlitsei.org.ua
Щирецький ліцей імені Героя України Богдана Ільківа Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області

Орієнтовний розподіл обов'язків

Дата: 21.03.2023 13:21
Кількість переглядів: 47

 

Орієнтовний розподіл обов'язків між працівниками закладу освіти з питань попередження злочинності, правопорушень, запобігання дитячій бездоглядності, безпритульності та удосконалення правового виховання

 

1. Директор навчального закладу вивчає особливості контингенту учнів школи, причини виникнення важковиховуваності, відповідає за роботу закладу освіти з відповідними правоохоронними структурами, службою у справах дітей, кримінальною міліцією у справах дітей, визначає шляхи вдосконалення робо з учнями девіантної поведінки та сім'ями, які опинилися в складних соціальних умовах.

2. Заступник директора з виховної роботи планує виховну роботу з попередження злочинності, правопорушень, запобігання дитячій бездоглядності, правового виховання, з учнями/вихованцями, схильними до правопорушень, учнями, сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, координує та узгоджу, план роботи навчального закладу з планами роботи класних керівників/вихователів. Здійснює постійний зв'язок зі службою у справах дітей, кримінальною поліцією у справах дітей.

3. Вчителі початкових класів та класні керівники виявляють та вивчають інтереси, здібності, нахили учнів девіантної поведінки, залучають їх до позакласної роботи, проводять індивідуальну роботу з учнями та їх батьками (при наявності) або особами, що їх замінюють, ведуть відповідну документацію (розділи соціаль­ного паспорту, плани виховної роботи, акти обстежень тощо).

4. Педагог-організатор залучає учнів до роботи в гуртках, клубах, секціях, товари­ствах за інтересами в школі та позашкільних закладах, а також до участі у загальношкільних позакласних виховних заходах.

5. Практичний психолог проводить психологічну експертизу, здійснює діагностико-корекційну роботу з учнями, надає рекомендації вчителям та батькам з питань виховання, проводить практичні семінари, заняття з вчителями.

6. Соціальний педагог здійснює соціально-педагогічний патронаж, проводить ро­боту з подолання особистих, міжособистісних, внутрішньосімейних конфліктів. Спрямовує свою діяльність на виховний мікросоціум дитини (педагоги, батьки, група .ровесників), змінюючи характер їх ставлення, впливу на дитину.

7. Органи учнівського самоврядування залучають учнів до різних видів громадськокорисної діяльності, виконання доручень.

8. Медичні працівники надають інформацію вчителям, соціальним педагогам про стан здоров'я учнів, попереджають про нервово-психічні відхилення неповно­літніх.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора